Design ombygge

Pust och stön! Kan säga att jag verkligen kämpar med designen för att få till den precis som jag vill men alla gånger är det inte fullt så lätt som man tror .. ;) Men är hyfsat nöjd hittills iallafall men än är det mycket som ska ändras! Ska väl bland annat in med en fungerande header om inte annat!

Tanken är att jag ska byta till denna nu i fortsättningen bara jag får till den som jag vill ha den :) Har bestämt att jag ska göra allt själv den här gången så jag lär mig själv med att ändra i designen .. Det var ett problem med den förra då jag hade andra som fixade och donade med designen och när man då själv sen kom på lite små saker som man ville ändra på så är det inte lika lätt när man inte gjort allt själv!

Så, vi får se hur det går med allt! Wish me luck och stå ut med lite oreda så ska det snart bli klart :)

Nu ska jag ta en paus och äta lite middag. Åter till detta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0