Jul jul strålande jul

Eller hur var det nu egentligen? Jag har verkligen noll julkänsla i år, har knappt kommit ihåg att tända ljusen varje söndag på advents dagarna .. Och att det är 4 dagar kvar till jul känns helt ofattbart, vart tog tiden vägen det här året? Fy vad fort det har gått, halvvägs med utbildningen och så förbannat lycklig! Snart dags att gå ut i arbetslivet med andra ord, läskigt.. Men jag har faktiskt anställning inom rop, så det känns skönt att veta att man inte går helt utan jobb när man är klar. 

Näe, hade jag fått välja hade vi kunnat skippa julen i år. Ska inte ens fira med älskling och det suger ju skapligt, men lilleman och jag firar med min famlilj iallafall och det blir nog jätte mysigt det med! Som sagt, den här julen är inte alls högt upp på min lista i år. 

Det var väl allt jag hade att säga, roligt inlägg. Tack och adjö:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0