Lycklig!

Om jag inte missminner mig helt så lovade jag ju att återkomma en dag när jag fått lite ordning på saker och ting igen, och det kan jag lova att det blivit och nå jävulska lycklig det är jag! :)

Lever igen ett helt underbart liv som sambo med pojkvän och Casper såklart. Fort kanske det gick men för att göra en lång historia kort så var vi båda inne på att flytta till stan, allt kändes rätt och vi hittade en alldeles perfekt lägenhet med perfekt läge så varför flytta till varsitt då? Våga ta lite chanser här i livet ska man göra!

Dagarna rullar på och Casper utvecklas som bara den, min lilla stora pojke. Jag utvecklas tydligen också inom det jag håller på med och det är så roligt och jag trivs verkligen med min utbildning. Anställning har jag också fått inom rop, rekryterings och planerings eheten i kommunen, så vad kan bli bättre just nu?

Mys tisdag har vi haft med att först kolla på Caspers första lucia på dagis, så söt så! Sedan har vi myst på här hemma, varit en sväng på himlabadet och sist men inte minst slog vi till på stort med taco middag här hemma! Nu väntar tvättstugan och lite mys där emellan medans man väntar på maskinerna.. Trötta lilla killen sover redan, känns som om att det kan bli en tidig morgon imorgon, men det gör oss ingenting för vi väntar besök! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0