Ingen tid

Oj oj, det går verkligen dagar mellan gångerna nu och jag tänker på bloggen emellan åt och jag är medveten om att dessa dagar går mellan gångerna jag är inne här men för er som tittar in med jämna mellanrum och väntar så vill jag bara säga att, vänta inte! Jag har helt enkelt inte tid med det här. Det är för mycket som händer och att uppdatera andra om vad som händer i vårat liv just nu när jag knappt vet själv vad som händer, känns inte som något att spendera tiden på. Inte just nu iallafall.
Allt blev bara upp och ner, himmel och pannkaka, svart och vitt, ut och in. Ja, och så vidare. Vi måste ägna oss åt varandra och åt det som är vårat helt enkelt. 



Från oss till er! Vi hörs kanske i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0