Ingen trogen bloggare

Någon trogen bloggare verkar det inte bli av mig igen riktigt, det får jag lov att erkänna! Det är inte lika som förut när man hade hela dagarna fri och massa utveckling hos lilleman att dela av sig med för varje dag! Idag är ju livet helt annorlunda, lillen går på dagis och jag pluggar om dagarna och när vi är lediga tillsammans så har man ju fullt upp ändå kan jag känna. Man har sitt att göra som hör till vardagen och det är ju som vilket annat liv som helst.. Äta, sova, laga mat, städa, tvätta .. Roligare än så är inte livet!

I helgen har vi iallafall haft besök här hemma vilket var väldigt uppskattat av oss båda! Och idag är vi tillbaka till vardagen igen och spenderar söndagen precis som vanligt.. Tvätt och städ står högst upp på schemat och sen hade jag tänkt att plugga lite medans lilleman tar sin lilla tupplur, så man kan ha kvällen fri och njuta av den innan det är tillbaka till skola igen. 

En liten uppdatering iallafall, vi lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0