Helgen

Så hade ännu en helg gått, ruskigt vad fort det går!

Jag har haft en riktigt bra helg iallafall. I fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt och igår kväll så gick jag ut med evelina och tog några öl! Träffade massa roligt folk som var ute och det blev en hel del öl och vin och massa kareoke sjungande, haha! Var nog närmare tre låtar som jag sjöng, och det är då inte ofta! Varav en låt som jag gick upp på scen och tog över när två helt främmande människor såg alldeles vilsen ut med sina mickar så jag styrde upp ooa hela natten tillsammans med en av dem. Härligt att kunna ta för sig! ;)

Hamnade till och med på efter fest vilket är helt ovanligt för mig! Men kul som sjutton hade jag igår, oförglömlig kväll. Några glas rödtjut på efterfesten så somnade man väldigt gott sen och fick en rejält lång sovmorgon. Får tacka för den för annars hade man nog mått mindre bra idag efter den vilda kvällen!

Ikväll blir det givetvis söndagsmys men i form av lite plugg och idol tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0