Pluggeliplugg

Mjukstartade veckan med en hel ledig måndag igår, läraren var tydligen sjuk så då fick vi stanna hemma och ta lite mer helg :) Skönt som tusan för då kunde jag plugga undan en hel del, Casper fick som vanligt starta med dagis. Lika bra så att han kommer in i rutinerna med helg och vardag. Han gick till ungefär tre tiden igår, alldeles lagomt och medans så pluggade jag på, var ner på biblioteket och beställde lite böcker så jag kan slutföra mina arbeten och till sist lagade middag som fick bli kyckling med ris och currysås, mums i magen! Sen kom det en från kramfors som köpte vår "gamla" carena vagn och sedan begav jag mig ut på lite äventyr. Belindas Rickard fyllde ju år så åkte dit på en tårt bit och lite uno spel, trevligt vare!

Nu sitter jag här igen med böckerna och såklart kaffe! Vad vore man utan kaffe såna här dagar? Absolut ingenting skulle jag vilja säga. Tackar världen för koffein.



Såhär roligt har jag och då har jag inte alla böcker än heller.. =) Wie.



För att göra det hela lite roligare så slänger jag in en hälsning från mig och Casper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0