Tar igen lite plugg

Gah, har känt mig skit stressad hela veckan över att jag har varit hemma och inte gjort nånting alls som har med plugget att göra. Det är ju inte särskilt lätt när man har en sjuk liten son hemma som kräver mycket ompyssling. Men idag så fick jag avlastning av mina föräldrar att slutföra lite uppgifter så jag slipper ha den ryggsäcken på mig hela dagarna. Så jag åkte ner till Belinda som så snällt erbjöd sig att hjälpa mig med att recensera två filmer som tillhör det jag håller på med just nu.. Efter tre timmars ständigt letande och diskuterande så har jag äntligen dom uppgifterna ur världen! Riktigt skönt :)

Nu ska jag hem och pyssla ihop ett cv i hopp om att jag får napp på ett extra jobb som timmvikarie, vore ju verkligen toppen! Tjäna lite extra cash är ju aldrig fel att stoppa in på ett spar konto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0