Tisdag

Tisdagar innebär för mig i ungefär 2 veckor framåt självstudier hemma så det är vad jag har gjort idag. Men tack och lov att jag var intensiv och började direkt efter att jag hade lämnat Casper på dagis, för precis när jag avslutat skriv arbetet och sparat dokumentet så ringer dem från dagis och vill att jag ska komma och hämta honom, han hade 37.7 i temp vilket jag inte anser som feber då tempen stiger ju när barnet är aktivt och Casper är vanligtvis ganska hög tempad också. Men jag var ju klar med det viktigaste så givetvis hämtade jag hem honom och han har inte visat några tecken alls på att vara hängig under dagen! Så imorgon blir det dagis igen, för mig väntar skola.

Vi åkte ut till Birsta en sväng förut i eftermiddag också för att kolla efter något Casper kan ha hemma när det är regnigt ute eller när vi går till och från dagis, för allt sånt har han ju där. En regn/skal overall från kappahl i märket kax fick det bli och även ett par vantar att ha när det är kyligt på mornarna. En middag på donken fick det bli också och blöj köp till dagis på willys ;) 

Världens finaste! Här i sin dagis outfit, skal/regn overall från polarn o pyret.

Som avslutning på kvällen så tog jag en promenad med Belinda runt kvällsjön. Riktigt skönt att få komma ut och gå en sväng och man känner sig så lätt efteråt, jag somnar nog ovaggad ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0